Content marketing

pozycjonowanie strony w wyszukiwarce google Pojęcie content marketingu jest ściśle powiązane z marketingiem internetowym.
W ciągu ostatnich kilku lat stał jednym z najważniejszych elementów skutecznego e-marketingu.
Content marketing oznacza nic innego, jak przedstawianie wartościowych treści. Najbardziej popularnymi treściami są zdjęcia, podcasty audio i wideo, wpisy na blogach, czy różnego rodzaju tutoriale.

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę ze skuteczności dobrego content marketingu i inwestuje w wartościowe treści.

Profesjonalnie przygotowane i napisane teksty wyświetlane na stronach przyciągają klientów. Dobrej jakości content marketing jest istotną częścią internetowego marketingu.

Pojęcie content marketingu wiąże się również z tak zwanym copywritingiem.

Historia początków e-marketingu

pozycjonowanie strony w wyszukiwarce google Początki internetu oraz e-marketingu są ściśle ze sobą powiązane, dlatego że bez internetu e-marketing byłby niemożliwy. Promowanie stron internetowych zaczęło się wraz z rozwojem wyszukiwarek internetowych.

Podczas początków internetu pozycjonowanie i e-marketing było znacznie łatwiejsze niż obecnie.

To dlatego, że używane kody oraz algorytmy były prostsze w porównaniu ze sposobami używanymi przez wyszukiwarki dzisiaj.

Algorytm odpowiadający za prezentowanie wyników na odpowiednich pozycjach analizuje nawet kilkaset aspektów strony i system ten ulega nieustannym modyfikacjom.

Sam termin ?pozycjonowanie? pojawił się w użyciu w około 2002 roku, przedtem do określenia tego typu działań mających wpływ na wyniki wyszukiwania nazywano z angielskiego ?web positioning?.

Zestawienie e-marketingu i marketingu

W dzisiejszej dobie internetu mogłoby się wydawać, że tradycyjne reklamy i zwykły marketing są już przeżytkiem.
Nie jest to jednak prawdą, zarówno internetowe, jak i zwykłe metody marketingowe są ciągle używane przez ludzi chcących wypromować daną rzecz, usługę, przedmiot.
Przeglądając strony internetowe co rusz napotykamy na różne rodzaje reklam, tak samo ma się sprawa w codziennym życiu.

Jadąc drogą w centrum miast również napotykamy billboardy, czy inne formy reklamowania.

Także ulotki ciągle są w użyciu.

Jak więc widać reklamy są obecnie nie tylko cyfrowo, jak na przykład w telewizji czy internecie, ale także są ciągle drukowanie na plakatach, ulotkach czy billboardach.

Jak więc widać zarówno metody marketingu internetowego jak i zwykłego są ciągle w użytku. .

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: