Programy dedykowane- co, jak i dla kogo?

nwestować trochę więcej, a z pewnością program przekroczy nasze oczekiwania. Dlaczego dobrze jest inwestować w dedykowane programy? Kursy do tworzenia aplikacji Chociaż większość dużych firm zleca stworzenie specjalisty

Programy dedykowane- co, jak i dla kogo? Zaprojektować to nie skomplikowana sprawa- wymaga wielu godzin pracy, całego zespołu. Aczkolwiek jak na rozwiązania dedykowane przystało, warto swoje odczekać i zainwestować trochę więcej, a z pewnością program przekroczy nasze oczekiwania. Dlaczego dobrze jest inwestować w dedykowane programy?

Kursy do tworzenia aplikacji

Chociaż większość dużych firm zleca stworzenie specjalistycznego oprogramowania do obsługi bieżącej działalności czy kontaktu z potencjalnym klientem uprawionym informatykom z dużym doświadczeniem, coraz częściej możemy na własną rękę znaleźć pewne rozwiązania w tym zakresie.

Pomimo, że tworzenie aplikacji to bardzo skomplikowana sprawa, to ostatnio pojawiły się pewne kursy i szkolenia, które w niewielkim stopniu pozwalają na zgłębienie tej trudnej dziedziny wiedzy. Bardzo często korzystają z nich początkujący informatycy, którzy dopiero zaczynają interesować się programowaniem. Takie narzędzia wykorzystywane również są przez tych, którzy hobbystycznie postanawiają zainteresować się informatyką.


Czym sÄ… aplikacje mobilne?

Aplikacja mobilna (ang. mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowania działającego na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmtopy czy tablety, które pisane są przy użyciu różnych platform i języków programowania.

Kiedyś aplikacje były pisane w technologii Java ME, ale obecnie używa się raczej Javy na platformę Android, Objective-C na iOS i C# na platformę Windows Phone. Przykładem zastosowania aplikacji mobilnych jest tzw. ?bankowość mobilna?, która ułatwia klientom dostęp do konta bankowego z możliwością dokonywania operacji bankowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_mobilna


Wiki i zalety CRM

Koncepcja CRM istnieje w świecie biznesu przez długi czas, ale w ostatnich latach wykorzystanie CRM wzrosło ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych. Przedsiębiorstwa powinny przeanalizować rozwiązania CRM w celu utrzymania istniejących klientów i służyć ich unikalnym potrzebom. Jeśli przedsiębiorstwa koncentrują się na dostarczaniu wysokiej jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie będą budować lojalność, co z kolei będzie skutkować zwiększeniem przychodów.

CRM jest inwestycją dla przedsiębiorstwa i jego zarządu, które musi być akceptowane przez handlowców. To rozwiązanie musi mieścić się w celach przedsiębiorstwa, a personel musi być przeszkolony, inaczej starania pójdą na marne, jeśli prowadzenie sprzedaży nie jest odpowiednio monitorowane i prawidłowo przechwytywane lub jeśli dodatkowe dane klienta nie są dostępne dla odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarządzanie_relacjami_z_klientami