Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

u. Dlatego jedni klienci mogÄ… liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyÅ‚anie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodzÄ…ca korespondencja bÄ™dzie mogÅ‚a byÄ

Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

Formy obsługi adresu emailowego należącego do klienta wirtualnego biura

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.


Oferta biur wirtualnych przeznaczona dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą

Wynajmem wirtualnych biur zajmują się osoby prowadzące działalność gospodarczą polegającą na obsłudze informatycznej i sekretarskiej różnych firm. Ich oferta skierowana jest wobec klientów prowadzających samodzielną działalność w różnych sektorach przemysłowych. Dzięki posiadaniu wirtualnego biura nie będą oni musieli zatrudniać sekretarek ani prawników, ponieważ ich zadania będą wypełniane nawet przez jednego, ale dobrze wykształconego pracownika wirtualnego biura. Pracownicy biura wirtualnego mogą także świadczyć usługi tym spółkom, które poszukują dla siebie lokalu tymczasowego na czas rejestracji swojego przedsiębiorstwa. Ich oferta skierowana jest także do tych właścicieli firm, którzy nie chcą na stałe zatrudniać większej liczby pracowników.


Zbieranie informacji na temat ofert wirtualnych biur

Osoby prowadzące wirtualne biura starają się dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, dlatego prowadzą strony internetowe, na których dokładnie opisują zakres swojej działalności i pełnione przez siebie usługi. Starają się także prowadzić całe kampanie reklamowe kierowane do właścicieli różnych firm. W czasie takich kampanii nie tylko polepszają wygląd swoich stron internetowych, ale też wykupują miejsca na reklamy internetowe oraz miejsca na reklamy zamieszczane w głównych częściach miast. Zdarza się także, że zatrudniają ulotkarzy i osoby odpowiedzialne za reklamę telefoniczną. Prowadzą także różne akcje promocyjne. W trakcie takich akcji można wykupywać tańsze pakiety usług i uzupełniać je dodatkowymi usługami.